Möte åk3!

Nu tycker jag att ett klassråd skulle vara på sin plats där vi kan diskutera allt det vi inte redan kommit fram till eller har fixat klart. Mitt förslag är att vi har detta imorgon (onsdag) innan filmfestivalen börjar, så runt 11, så hinner vi gå och äta innan festivalen med.
Vidarebefodra gärna detta till de ni tror eller vet inte har möjlighet att läsa bloggen, och fundera en massa över det ni vet att vi inte har löst så att vi får en massa färska och fina förslag imorgon!
Kram!
Sarah

Kommentarer
Postat av: Matilda

typiskt bra förslag tycker jag.. jag kommer!

2008-05-27 @ 12:07:27
Postat av: Anni

jag kommer!

2008-05-27 @ 13:57:57
Postat av: Louise

Typiskt dåligt.. inte førslaget, men jag kan inte komma då jag ær i køp hamnen. Ni kan væl meddela mig om vad som bestæmms? jag vill t.ex. gærna veta vilken tid vi børjar på torsdag?

Kram!

2008-05-27 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0