Sista natten med gänget, åk 3

Hej åk 3

Nu drar det ihop sig till "Sista natten med gänget, sen måste jag dra till Dramaten" och vi har ett logistiskt förslag.
Eftersom vi redan tränat på knykalas tycker vi att vi gör det igen. Vi fixar frukost, alla fixar middag. 

Bussen kan nog inte bokas då det är V 22, så vi får göra på något annat sätt. 
324an går 14.35 från norra station och är framme 15.44

det går nog ingen buss hem, eller kanske. Kan ni komma hem på annat vis?


Ja, sen träffas och umgås vi som aldrig förr, och det blir göddigöddans och allt detdär.


Vill också bara flagga för att det naturligtvis är helt frivilligt med detta avskedläger, alltså inte obligatoriskt.

Skepp ohoj

Peter och Maggan, Thomas och Ann-Margret



Kommentarer
Postat av: Kristian

Ni får inte skriva sådär, nu blir man alldeles sentimental såhär på morgonkvisten!

2008-05-21 @ 08:55:12
URL: http://hardquure.blogg.se
Postat av: Anni

Nej, jag håller med kristian. jag håller för mina ögon och läser..

:)

2008-05-21 @ 19:09:25
Postat av: Louise

Vem ska till dramaten?

2008-05-22 @ 00:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0